24.02.2009

iTunes > Spilleliste > Februar

I min høgst elskade iTunes-spelar finnast det til ei kvar tid ei speleliste som ber navnet på månaden vi er inne i. I denne lista ligg det alt frå ein til tolv låtar (eit riktig godt album inneheld aldri meir enn tolv låtar!), og dette er dei låtane eg denne månaden har mest lyst å høyre til ei kvar til, uavhengig av kor mykje dei surrar på spelelistene til P3 eller ikkje.

Dette har meget mulig inga interesse for andre, men her er iallefall månadens speleliste, i tilfeldig rekkjefølge. (Random er ein funksjon vi set meget stor pris på. )



1. Her Morning Elegance - Oren Lavie

2. Torsdag - deLillos

3. It Don't Mean a Thing- Ella Fitzgeralg og Duke Ellington

4. Bruises- Chairlift

5. Fairytale- Alexander Rybak

6. A Message - Coldplay

7. Tanta Til Beate - Lillebjørn Nilsen

8. Working On a Dream - Bruce Springsteen

9. Use Somebody - Kings Of Leon

10. Dreamers Of Heart - Silje Nergaard

11. Benny and the Jets - Elton John

12. Monsieur Camembert - Hot Club de Norvège



Men lister er jo aldri artig utan at ein får vite om andre sine lister! Difor utfordrar eg herved TrønderJanne og Janne 1 til å poste noko a la det eg har gjort her. Stafetten er i gong!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei til dåkke begge skriveglade vesen :o) Fin side dåkke har her, det må eg sei! Godt skrive dåkke og, ikkje verst ;) Kjem til stikke haudet mitt (eller skal eg seie ip.adr mi) inn her igjen.

Tjohei !!
www.khfoto.wordpress.com

Unknown sa...

hei kh! kjekt å sjå deg! du har en ikkje so verst fine blogg sjøl! kjeme til å stikke innom der eg og! :)

Anonym sa...

Utfordring gjennomført!
http://bloggs.be/knirkefritt/2009/02/24/februarlista/

Anonym sa...

Me too!

http://jannehelen.net/blog/?p=671