04.05.2008

VIPS kunne vi sykle

5 åringen har blitt undervurdert av sine foreldre.

Støttehjula SKULLE av idag, og det fekk berre gå som det skulle gå. Julie så stolt, eg prøva å lære ho litt om balansen og korleis ho skal sette beina ned når ho blir usikkert. JT ropa og eg blir nødt til å gå å hjelpe han, men seie til Julie " No venta du, så er eg straks tilbake". Neste gong eg snur meg, sykla ho så fint rundt der på tunet! Ho kunne svinge uten å ramle, kunne sykle lengre strekninga uten å ramle. Ho var rett og slett utlært før eg fekk lært ho noko som helst Og vi har prakka på ho dissa jævla støttehjula.
:)
No skal det leggast til at for to år sidan, i den barnehagen ho var då, sykla ho rundt på ein MINI sykkel, med LAVT tyngde punkt. Men eg trudde ikkje at den forsatt kunne gjere slikt eit utslag.

Vi har iallefall VERDENS stoltaste 5 åring i hus idag.
Ho STRÅLA, og det må vere den beste dagen i livet hennar.
Du kan vel egentlig kjenne deg litt igjen?
Ein slik dag hugsar ein resten av livet!

Ingen kommentarer: