01.04.2008

Hjarte tysdag hjarte

Kva som er bra med tysdagar:
  • det er lyst nesten heile døgnet no. Meg like!
  • nokre vener er lette å lure. Alltid bra!
  • herreavdelingen på P1 frå 10 til midnatt.
  • ny telefon. Meg like den og!
  • har faktisk fått gjort litt av det eg skulle idag. Alltid like kjekt (og overraskande)!
  • i morgon er siste dagen i rekkja på to dagar eg må opp før fuglane fjertar.
  • kjøleskåp/ frysar/ matskåp er alle fulle av mat. Fulle. Trur eg hadde overlevd ein middels lang okkupasjon.
  • alle mine skuldingar er betalte.
  • sidan eg har fri fredagar, er tysdagar min lissjelaurdag. Halvvegs i veka!

Kanskje ikkje så veldig tysdag-typisk alt dette. Men men. Kan ikkje score 10-ar kvar gong.

PS! Vi nærmar oss 500 vitjande! Grattismelding leggast igjen under kommentarar. Vær so snill.

Ingen kommentarer: