17.04.2008

Fokus

Lenge sidan siste oppdatering. Værsågod.

Akkurat no...

...er eg: litt småtrøtt og litt småstressa
...har eg: ikkje bursdag, for det er det nokon andre som har!!
...gjer eg: NorAn- oppgåve, les pensum, et Bounty og tel på knappane om kva dag eg skal reise heim
...les eg: Mor giftar sig - Moa Martinsson
...høyrer eg på: iTunes > random
...vil eg: at pensum skal sige inn i hjerna mi gjennom diffusjon
...likar eg: at det er småsko-, vårjakke- og solbrilleveir!
...likar eg ikkje: at livet mitt er så utruleg fokusert rundt pensum og eksamen!
...lurer eg på: kven som spreidde løgna til alle fjortis-jenter om at thigths utan noko over er fint
...fun fact: eg har aldri sett ein einaste episode av Hotel Cæsar *stolt!*


Og til slutt: ein liten trommevirvel for dagens bursdagsbarn!

*vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!*


Ingen kommentarer: