12.05.2011

A lot of nothing finished yet

For å bruke eit Bigbang- sitat, dette er livet mitt kort oppsummert for tida. A lot of nothing finished yet.

Mykje som skjer, ingenting eg får gjort ferdig på ei stund, lite tid til det eg har lyst å gjere. Men eg kan røpe at studielivet går mot slutten, og at eg snart går over i dei vaksne og ansvarlege sine rekker. I den grad er eg i stand til det.

I mellomtida blir det ikkje meir tid til blogging enn det har vore på ei stund. Men ein skal ikkje kimse av det praktiske som føl å ha ein blogg! I år hugsa eg nemleg at eg trengde nye bunadssko! Ikkje verst berre det!

Det kan og sjå ut til at også i år vil NestenVaksen- teamet ha ein representant i den bergenske 17. mai - prosisjon. Og viss vi er heldige, kan det hende det kan bli ein oppsummerande bloggpost om det i ettertid. Men ikkje håp for mykje. Lita tid til det eg har lyst å gjere, veit de.


Ingen kommentarer: