15.06.2010

Forventninga












Kva er vel ikkje flottare enn Panoramavegen.
Fjell og fjord i skjønn forening. O' Vestland vestland!






 

Gode gamle og snille og vene og vakre Nordfjordeid. Kan kjenne eg GLEDA meg til å sjå deg igjen! Kan til og med kjenne eg savna Totlandskaia, og ja kjære lesarar, DÅ e det lenge sia eg har vore heime.












Vi må vel vere litt turistar når vi fyrst kjem heim. Ungane skal få oppleve den voldsomme natur!
Kjenne allereide at ungane kjem til å SLIIIIIIIITE seg opp bakkane til Briksdalsbreen.










Bade og ha late daga på fine kvite strender som gjer deg sydenfølelsen.





Hygge med familie og gode vener.



















OG kanskje kanskje om vi er riktig heldige, får vi rocka litt!














Eg vil herved ønske 
sumaren 2010 
VELKOMEN! 




Ingen kommentarer: