06.12.2008

Og sånn går nu dagan...

Vi gjer alt vi kan for å sleppe unna bøkene no for tida. Det betyr mykje sosialt samvære og mykje utanomhus-aktivitetar. Eg tok med BK på luftetur ein kveld (eller var det omvendt...? ) og her er det vi såg:


Ein brannbil utan hastverk og blålys. Eit sjeldan syn her i Sandviken.



Desse trudde vi var utrydda. Men det var dei ikkje.



BK nytta anledninga til å ringe til julenissen og sjekke statusen på ønskelista, og ho vart tydeleg nøgd med det ho fekk høyre.

Sidan gåvestatusen høyrdes ut til å vere bra, tok ho på seg spanderbuksene og spanderte kakao på oss begge.


Bergen er julepunta for tida.



Vi fann og ut kva frisørsalong vi IKKJE skal bruke neste gong vi skal klippe oss, både pga. rart klientell og uheldig sveis.



I tillegg har eg vore på to sosiale lag med nye og gamle vener. Eit der eg hadde med kamera for å dokumentere mengder av god mat og gode vener, men kom heim med 4 heilt ubrukelege bilder, og eit der ikkje hugsa å ta med kamera i det heile. MEN! Eg har skaffa meg ein slik ein:


Einaste dumme er at tidspunktet er kvelden før eksamenen min. Men er det ikkje slik at ein skal tenkje på noko anna kvelden før ein eksamen...? Kryssar fingrane for det. Lenge leve galskapen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nissen sa faktisk at eg hadde vore ekstra ekstra snill i år så det venta mykje fint og flott under treet heime....:) juhuuuu......