15.12.2009

Horoskop veke 51

Horoskop i BT for denne veka:

Ting går som på skinner for deg denne uken, du er i toppform og  lykkes i det meste av det du prøver på. (Red. anm: eg tolkar det då dithen at på eksamen i morgon kjem eg kun til å bli spurd om ting eg kan. Difor er det heller ikkje noko poeng i å lese meir. Eg vel difor å setje Bugge på øyret, tenne eit partre stearinlys, ta ein dusj og køye passeleg seint.) Ditt sosiale program er også tettpakket. Husk likevel at du ikke er nødt til å være med på absolutt alt som skjer, du trenger å slappe av innimellom. (Red. anm: so sant, so sant. Siste veka har eg kanskje hatt 8 lesetimar, og minst 60 sosiale timar. Difor takka eg idag nei til eit kafébesøk. Eg har jo trass alt hatt eller vore på besøk dei siste 6 dagane. Inkludert idag. Men med tanke på det fyrste som sto i horoskopet, var det kanskje ikkje nødvendig å droppe kafe i dag likevel...? ) Økonomien vil også ha godt av dempet aktivitet en stund. (Red. anm: det er slike ting som gjer at eg trur på horoskop. Gudane skal vite at min økonomi har hatt godt av å vere i laber aktivitet siste tida. I dag kom stipendet. Takk høgare makter for det. Det er ein grunn til at eg reiser heim torsdag for så å starte rett på jobb fredag.)

Med andre ord, Bergens Tidende meiner stjernene skal vere med meg denne veka. Heldig at det er denne veka eg skal ha eksamen då.  I tillegg har eg fått sjokolade med M i kveld, Ø har plumboa vasken på badet og eg har nysteikte brød på kjøkenet. Og om 19 timar har eg juleferie. 

Kvardagslukke.



Ingen kommentarer: