23.04.2009

Dagens varp!

Varp og varp... chipen på kortet gjekk iallefall varm.











Jau, ser no at eg kanskje tok litt av i valg av briller.
Godt eg ha fleire :P














Ny griseskinnjakke! :) (faktisk ja)
Veldig behagelig på. Lang i armane og den fungerte GODT på ei småbarnsmor. Kunne løfte og tøye uten av den va trang.

Kjøpt på Only for kr 300 ,-
Skjorta inni, fekk eg for kr 50,- på Only den og...

Men der var åpningssalg, så var vel derfor det var så billig.








"Yooooooo"-rappe-smykket mitt ( som Julie kalla det) "fekk" eg frå bladet Kamille!












Ny tlf! :) Nokia med LILLA deksel bak.
Den virka veldig ok. AKkurat passe til meg.







Dongeribukse frå H&M kr 398,- :)
Kul rompe og smale bein.












To toppa frå Villa.
Handla to toppa/ tunika til, men dei fekk eg ikkje så gode bilde av.

Ingen kommentarer: