09.11.2007

Endelig fredag....

ROLIG dag. Sopass mykje action på jobb at eg fekk GOD til å sløve litt, lese nyhende på nett og i avis. Nydelig vinterdag ute. HEILT blå himmel og sol. Veiret fekk meg til å smile litt etter å ha lest nedbetalingsplanen frå Lånekassa. Rart å vere komt til det veiskille der Lånekassa slutta å vere "snilde" med meg. Frå no og fram til 2027 (trur eg...) kjem dei til å mase kvart bidige kvartal. Aldri meir nåde frå dei..... Aldri meir EKSTRA penga i august og januar. *sukk* Velkomen til arbeidslivet Bente!

No nærma Idolkvelden seg voldsomt her. Julie har heile veka gira seg opp til denne kvelden. Starta mandag med " mamma, er det fredag idag? Kan eg vere oppe å sjå Idol?"
*sukk* Trur ho er så trøtt idag at det skal holde hardt å vere våken, men når ei mor lova, så ja, då må det holdast.

I morgen skal vi på tur i Lillesand. Er meldt NYDELIG veir, så då blir det nok nokre bloggbilder som eg kan oppdatere med på søndag.

Eit tips til søndag: DET ER FARSDAG! :)

Ingen kommentarer: