11.03.2009

Lytt og lik!

Eg tykkjer eit av mine absolutte favorittband gjennom nesten 8 år, fortener meir merksemd og kredd enn dei hittil har fått her på berget. Eg tek difor ansvar.

Kort fortalt: Starsailor er britiske, og bevegar seg i grensene mellom Radiohead og Coldplay, vil eg seie. Det fjerde albumet er ute no, og kan kjøpast (fraktfritt!) HER (det tek jo som sagt litt tid før berget får med seg at noko skjer), og dersom det held like høg kvalitet som dei føregåande tre, har du ingen grunn til å frykte at du kastar vekk pengane dine! Mine tre cd'ar er omtrent spelte i hjel, dette er nemleg av dei sjeldne albuma der du ikkje føler for å skippe ein einaste låt ved gjennomspeling. I tillegg er kvart album ein fantastisk heilskap, alle låtane føl naturlig etter kvarandre, slik at sjølv eg, random-elskaren, må droppe random når eg kjem til Starsailor. Enkelt og greit.

Framleis ikkje overbevist? Sjekk ut heimesida, MySpace eller YouTube, eller høyr to av mange fantastiske perler her:









Og husk! Dette er berre to av mange, mange! Det er nesten so at eg misunner de som ikkje har oppdaga dei endå.

Ingen kommentarer: