09.03.2009

Bjørnen søv

Jada, vi er vakne. Begge to. Ikkje i dvale. Det kan berre verke som vi har gått i hi av og til.

Etter ei veke i fullstendig fråver av både nett og skulearbeid, har eg idag kasta meg rundt og fått gjort ei heil oppgåve på under tre timar! Og den skal ikkje ein gong vere ferdig før fredag!

Eg har dessutan eit temperaturproblem. Fordi mi kjære Bergansjakke lak som ei sil, og eg ikkje har fått tilbake ei ny ei frå butikken endå, har eg for tida tre jakker å velge mellom: ei dunjakke, ei boblejakke og ei trang, tynn regnjakke, som ikkje er bereikna for denne årstid. Veiret i Bergen er for tida mildt (6 - 8 grader) med sur vind og nedbør i tette byger.

Dette vil seie at eg anten går rundt altfor altfor varm eller altfor altfor kald. Irriterande? Ja, meir enn du kunne ane!

Som om ikkje dette verdsproblemet var stort nok, har eg gått rundt med DENNE songen på hjerna i heile dag. Skal eg fyst plagast med det, skal jammen meg fleire gjere det og! Sikkert fordi den er så gamal, hadde Youtube gjort den utilgjengeleg for å poste direkte. Irriterande? Ja, meir enn du kunne ane!

Oppdatering: YouTube har bestemt seg for å gjere den tilgjengeleg likevel. Takkar og bukkar.



Ein kopp te? Ja takk!

Ingen kommentarer: