30.03.2009

Luksusproblem og barndomsminner

Måndagar byr som regel på utfordringar. I dag er ikkje noko unntak.

Eg har skrive to av seks delar av bacheloroppgåva mi og er allereie over 4000 ord. Grensa er 5000. Det vil seie at eg anten må til med ei seriøs spyttslikking hos eksamenskonsulentar og emneansvarlige, eller eg må til med ein seriøs kuttekniv. Eg har ikkje lyst til noko av delane. Gode råd blir mottekne med takk.

Eg har hittil greidd å halde forkjølinga i sjakk, men no kjennest det ut som eg må gje tapt snart. Veiret idag er klassisk Bergensveir som krev klassisk Berganskle. Ikkje godt forkjølelsesveir, men bra vi har kleda i orden i alle fall!

Uansett er det snart påske! Påske er for meg som jula, berre med betre veir, betre tid, mindre stress og kav, meir avslappa stemning, like mykje sjokolade og betre tid til å få sja dei ein ikkje ser for ofte. I tillegg er påska ein herleg pustepause midt inni ingenting. Folk har betre tid og er i betre humør. Påske eller jul? Påske.

Fram til påske skal eg få med meg resten av forelesningane mine, gjere unna eit par møter og prøve å løyse luksusproblemet mitt. Men ikkje i dag. I dag begrev eg meg i barndomsminner. Det var en gang livet var eit av mine absolutte favorittar når eg var litt mindre enn i dag. Eigentleg er det ein av mine favorittar endå. Dessutan kan den KJØPAST her! Dersom det hadde vore jul vi sto føre no, og ikkje påske, hadde denne stått på ynskjelista.

Ha ein fin måndag!

2 kommentarer:

janne sa...

Haha, luksusproblem. Æ hadd alltid vanskelig med å få nok ord te sånne ting. :p

Unknown sa...

ja, du kan seie at det her er ei heilt ny og ukjend problemstilling for meg og, TJ...vi ekje på medkunn lenger! :D