21.10.2008

Ein heilt standard dag med familien Hageland

God morgen! :)
Ingenting er som å våkne
til denne solstrålen!


Formiddag er turtid!


Etter tur er det husarbeid og baking

Jonas søve igjen. Kun ein gong har han sovna som dette!

Husmor laga god lunsj til jenta som snart kjem heim i frå skulen.


Endeleg kom ho!
Verdensbeste storesyste.

Jonas må sove igjen, denne gongen i vugga!

Far er heime igjen og klar for å ta ettermiddagsarbeid på garasjen.


Jonas må inspisere og passe på at det blir gjort på riktig.


Bror og syste skal sove no, men fyrst er det den obligatoriske kosestunda!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg er imponert over hvor mye en tobarnsmor rekker på en dag! Så godt ut å være barn i familien Hageland :))

Festlig blogg forresten. Jeg snoket litt jeg :D

:bente sa...

:)
Jo eg trivs godt med perimisjonen og kosa meg stort kvar dag. :)

Snok i vei, koselig når vi får folk innom!