20.11.2007

Roen har senka seg..

Eg sitte her med dataen fem minutt før eg skal legge meg.
Hus freden har roa seg.

Frikk har lagt seg i buret sitt.
Inne frå rommet til Julie høyre eg ein høg, sakte pusting, på kanten til snorking.

Deilig å av og til ha huset for seg sjølv. Nyte roen, rotet og stillheten som blir.
Men må seie at det hadde holdt i MASSE vis for meg om JT berre va vekke eit par tima.
Han er på Hovden fram til torsdagsseinekvelden....
Skulle gjerne ha satt meg i armkroken hass når det var litt actionfyldt både på
Grey's og Medium ikveld. Istadenfor blei eg sittande og gløtte bort på vei svarte glasa ut.....
Såg stadig nåke som rørte seg der ute. Klarte å skremme meg sjølv litt ja.. Men heldigvis
Frikk gjer som oftast beskjed om der er nåken ute, betryggande i grunn!

Nei no er det sengetid! :)

Skal berre inn å susse Julie godnatt fyst. :)

Ingen kommentarer: