09.11.2007

I latskapen sitt teikn...

...tek eg ein jannehelen.

Akkurat no...

...er eg: på min 7kvm store hybel
...har eg: enorme arbeidsmengder og éin krokanrull som skal vare heile helga
...gjer eg: alt eg ikkje ska gjere, og ingenting av det eg bør gjere
...les eg: fonologi, syntaks, norrønt, litteraturhistorie og retorikk
...høyrer eg på: ylvis som syngande bestiller danskebåtbillett
...vil eg: at mesteparten av pensum skal sige inn i hjerna mi medan eg søv
...likar eg: at eg kanskje får 6 veker juleferie
...likar eg ikke: at naboane har begynt å sette ut adventsstakane
...lurer eg på: om "snøen" som kom idag kjem til å bli liggande
...fun fact: eg går sidelengs ned alle trapper

Ikkje alle fredagar er til for å vere uvettes kreative.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Krokanrull er godt! Fin blogg. Har lagt til favorittar!

A

Anonym sa...

Wow, velkommen i bloggerverdenen :D Fint å sjå at æ kan vær litt te inspirasjon!
Koffor går du sidelengs ned trappan...? La itj merke te det i Volda..