31.03.2011

Ein skal vente både haust og vinter på vår!

 I morgon når det er 1. april, har eg då lov å seie at eg har venta både haust og vinter på våren?

Kan eg frå i måra bli grinete, sur og tverr om der kjeme meir kvite nedbør?
Om eg må ta i sørlandsskuffa eller spaden, kan det klikke for meg då?

Eg har vore danna og snill heile mars, prøvd å dysse ned når andre helde på å klikke. Ein skal ikkje tru at våren er komen enda har eg sikkert sagt 100 gonga...... sagt det for å overbevise andre om at vinteren vare utover våren eit stykke, og for å ikkje lure meg sjølv med at våren er komen!

Så offisielt frå i morgon, då er det min tur til å klage, syte, mase og klikke om der kjem meir ned!
Er det greit?

Ps: I måra er det 1. april! Skal tru om nåken blir lurt?

1 kommentar:

Julia sa...

Uaktuellt med mer snø nå, så hvis det kommer noe mer skal jeg klage høyt sammen med deg! KLEM