18.01.2011

Jordan veit korleis ja!

Etter å ha rydda opp igjen etter middag ein dag i forrige veke, skjedde det eg trudde aldri kunne skje.













Yndligsoppvaskkosten min som eg fekk av min kjære syste, KNAKK! Designervaskekosten, royalmodellen til Jordan, knakk. Gudda meg! Dette var dårlige nyhender for "Jordan som vet hvordan!"
Markedsføringsutdanna som eg er, tok eg fotoapparatet fatt og foreviga den flotte kosten og sendte sporenstraks ein mail til Jordan.
Svaret kom kjappare enn lynet, og dagen itte sendte eg dei "beviset" til undersøking.
I dag kom belønninga....













To nye oppvaskkosta og ein oppvaskklut ! :)
Får håper denne royalmodellen vare litt lenger, men PYTT då ha jo den andre.
Og om ikkje den skulle holde heller, så kan eg vaske med kluten.

Eg ve herved oppfordre ALLE til å klage på produkt som går sønde!
Produsentane er veldig interesserte i å få tilbakemeldinga og belønninga meir enn tapet.

Ingen kommentarer: