17.04.2010

Still going strong

Jada, eg lever. 

Sidan sist har eg:

  • hatt ein fin påskeferie
  • vore ein tur på austlandet
  • blitt så glad i praksisplassen min at eg har starta å kalle den "jobben" (noko som er frykteleg forvirrande for alle andre enn meg sjølv)
  • endå ikkje meldt meg av mine siste 15 stp, noko som er ny rekord!
  • blitt råka av oskeflykrisa (indirekte)
  • ført Dave Rawlings Machine til toppen av mest spelt- lista mi i iTunes
  • ødelagt ein paraply
  • rota vekk Bergansbuksa mi

Etter rett skulle eigentleg :bente vore her i vestlandets hovudstad denne helga, men sidan Island gjer det beste dei kan for å prøve å køyre verda av hengslene, må vi prøve igjen neste helg. Eg nyttar helga til å jobbe med nokre av mine alt for mange studiepoeng, sidan eg mest sannsynleg kjem til å bli svart dersom eg går ut i regnet. 

Og  heilt til slutt: ei lita fanfare i anledning dagen! 


Ingen kommentarer: