29.10.2009

Å fly

Sandane lufthavn er blitt ein turistattraksjon!
Eg visste flyplassen og lengda på rullebana var i liten, men at den skulle bli karakterisert som ein av verdas skumlaste flyplass, hadde eg aldri trudd.

Den blir sammenligna med flyplassa i Nepal, Bhutan, Honduras og Malaysia, som enten har voldsommen stup rett utanfor rullebana eller fjellvegg i den eine enden.

Har i løpet av mitt liv flydd mange ganga både til og frå flyplassen, og har aldri, aldri, aldri følt meg usikkert på om vi klara å lande eller ei. Har heller hatt ein virkelig stor fasinasjon over innflyginga. Samma kva vei du kjem i frå, får du virkelig sjå og føle ekte vestlandsnatur. Du er i eitt med fjell og fjord og du kjenne tretoppane kjete deg i rompa. Du får ein enorm respekt for pilotane som manøvrera., tenk at dei treff rullebana i det sekund dei må, ellers får dei ikkje stoppa.

Lenge leve Anda seie berre eg!

(biletet er henta frå www.nrk.no/sfj)

1 kommentar:

Julia sa...

Du så kult! Jeg lurte på det da jeg så artikkelen om det var den, husket du hadde nevnt at flyplassen hjem til deg var skummel... men at den skulle være sååå skummel er jo kult! Godt du føler deg trygg!!=)