09.12.2007

Eg vil takke...

Lang pause no. Veldig lang! På tide å ta grep igjen. Men fyrst: den obligatoriske takketala.

TAKK til Bente som har heldt fortet her medan eg har vore oppteken med eksamenar, familie, jobb og lange dagar.

TAKK til alle som har sendt meg fine meldingar i min lange pause.

TAKK til alle som les bloggen vår, trass i sjeldne oppdateringar.

Ei endå større TAKK til dei som gidd å kommentere den (ikkje so mange å takke der, altså... ta det til deg du som skal).

Og so til det viktige! Dagens julekalendarluke!




Kjem ein ikkje i julestemning av denne, so kjem ein ikkje i julestemning! Enjoy!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Æ tar det te mæ. I allefall etter den her kommentarn. Åsså vil æ hør om melkeplett-episoden! Kan du itj film at du fortelle det, siden den va så visuell?

Anonym sa...

jammen du....e vanskelig å lese med dissa fargane, blir heilt gåen i auene.

Anonym sa...

TJ aka GBGJ: filming e kanskje et alternativ her ja! men med mi siste innspeling friskt i minne (den prisbelønna homsefilmen "Rævkjørt") trur eg kanskje ikkje det alikevel...

BK: beire no?